Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

30 FACTS ABOUT MY BLOG AND ME

1. Είμαι από την Κρήτη
2. Είμαι 28 χρονών 
3. Έχω τελειώσει Τουριστικά Επαγγέλματα
4. Δουλεύω εποχιακά σε ξενοδοχείο της περιοχής μου
5. Είμαι παντρεμένη
6. Έχω ένα παιδί
7. Ξεκίνησα από χόμπι αυτό το blog
8. Ξεκίνησα το blog γιατί είχα βαρεθεί να βλέπω να προωθούνται κακά προϊόντα
9. Το όνομα του blog το έδωσα γιατί πραγματικά κάνω αληθινές κριτικές
10. Δεν βγάζω χρήματα από το blog
11. Δεν έχω προωθητικά links ή διαφημίσεις με σκοπό να βγάλω χρήματα
12. Είναι ένα καθαρά απλό blog με αληθινές κριτικές
13. Δεν δέχομαι να μου προσφερθεί κάτι με σκοπό να το προωθήσω εάν δεν μου αρέσει σαν προϊόν
14. Δεν πληρώνομαι από πουθενά και από κανένα
15. Μου αρέσουν πολύ τα καλλυντικά και τα προϊόντα ομορφιάς
16. Δεν προωθώ τον εαυτό μου με σκοπό να με ακολουθεί περισσότερος κόσμος για αυτό δεν βλέπετε φωτογραφίες μου 
17. Απαντάω σε όλους σας και μου αρέσει να συμμετέχετε και να με ρωτάτε ότι θέλετε
18. Μου αρέσει η επικοινωνία με όλους σας
19. Το instagram είναι το μέσο που χρησιμοποιώ για να μαθαίνετε νέα για προϊόντα, προσφορές και καινούργιες αναρτήσεις που κάνω
20. είμαι πολύ φιλόζωη
21. Λατρεύω κάθε τι οικολογικό 
22. Μου αρέσει να κάνω σωστή ανακύκλωση
23. Μέρος των χρημάτων που βγάζω από την δουλεία μου τα προσφέρω σε φιλανθρωπίες
24. Έχω ένα παράξενο στυλ χιούμορ που οι περισσότεροι γύρω μου δεν κατανοούν και με παρεξηγούν.
25. Μου αρέσει να βοηθάω τους γύρω μου όταν έχουν ανάγκη
26. Οι φίλοι μου μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού
27. Δεν κλείνω ποτέ μάτια , αφτιά και στόμα σε ότι κακό συμβαίνει γύρω μου
28. Έχω κόλλημα με την καθαριότητα
29. Είμαι ατζαμής οδηγός χαχαχα.
30.  Σας ευχαριστώ όλους για την αγάπη που μου δείχνετε. Το έχω ανάγκη πραγματικά!



Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το διαφορετικό blog post . Feel free να με ρωτήσετε ότι θέλετε.
Μέχρι το επόμενο blog post πολλά φιλιά!

Ακολουθήστε με στο instagram: realreviewsbymaria
email συνεργασιών: realreviewsbymaria@gmail.com

6 σχόλια: